Шукати в цьому блозі

Науково-дослідницькі роботи вихованців гуртка


Дослідницькі роботи вихованців гуртка «Юні квітникарі»

Квітникарство - 2012 плив природних біостимуляторів на схожість насіння та  період цвітіння айстр"

Квітникарство 2013 «Вивчення ефективних способів розмноження сенполії фіалкоквіткової, забезпечення оптимальних  умов для довготривалого квітування рослин протягом року»

Квітникарство 2014 «Особливості використання ростових речовин  при насіннєвому розмножені  чорнобривців»  

Квітникарство 2015 «Вплив підживлення на терміни зацвітання, тривалість цвітіння та збільшення розмірів квіток петунії»

 Презентація-2015

Квітникарство 2019

Дослідницька робота 2019

Презентація «Вплив мінеральних добрив на ріст і розвиток троянд відкритого ґрунту» 2019

Квітникарство 2020 «Вплив регулятора росту «Корневін» на процес укорінення живців на двох видах субстрату» 

Реалізація програми «Обдарована молодь»

Згідно з Законом України про освіту, концептуальними засадами НУШ, основним із завдань декларується створення цілісної системи роботи з обдарованою молоддю, забезпечення умов для її розвитку, соціалізації та подальшого професійного зростання. Розвиток системи освіти у напрямку підтримки наукової та інноваційної діяльності ґрунтується на вивченні потреб і забезпеченні розвитку обдарованих дітей, розробленні індивідуальних методик організації їх навчання, проектуванні особистісно розвивального середовища.

Виходячи із сучасних потреб сьогодні головне завдання школи – не вчити, а навчати вчитися, підготувати учня до неперервного навчання. Тому мають змінитися функції учня і функції учителя. Перший повинен буде разом із засвоєнням відповідних знань розвивати в собі здатність, навички, уміння самостійно їх шукати, тобто оволодівати науковим методом пізнання. Другий же відповідно – допомогти першому навчитися вчитись. 

Важливим напрямком розвитку творчо-пошукової та науково-дослідницької роботи у навчальному закладі є позакласна діяльність, коли учні беруть участь у колективних дослідженнях, олімпіадах, змаганнях, семінарах, конференціях, конкурсах, у роботі МАН, зокрема в щорічних конкурсах-захистах - у філії, обласному та обласної Природничої школи. Це вже індивідуальна наукова діяльність, яку треба вважати найвищою для школярів. Вона регламентується спеціальними вимогами. 

Однією з найефективніших форм науково-дослідної діяльності є Мала академія наук (МАН), яка сприяє розвитку дослідницьких здібностей учнів, формуванню навичок ведення наукового дослідження, аналізу отриманих результатів, їх оформлення, розвиває вміння презентувати власні здобутки, формуючи навики конкурентоспроможності, вміння відстоювати власні погляди. В межах МАН та обласної Природничої школи старшокласники проходять перші етапи становлення як науковці. Мала академія наук України є творчим об’єднанням учнівської молоді, яка забезпечує її інтелектуальний розвиток, підготовку до активної діяльності в галузі науки та сприяє самовизначенню у майбутній професії.

В школі створені сприятливі умови для інтелектуального розвитку обдарованих та здібних учнів, формування в них навичок пошуково-дослідницької діяльності. Цьому сприяє НТУ «Джерело», обласна Природнича школа, ДВ МАН України. Проте спостерігається спад активності у партнерській взаємодії з Дніпропетровським національним університетом залізничного транспорту ім.академіка В.Лазаряна по організації дослідницько-експериментальної діяльності школярів.

27 вересня 2018 року підписано тристоронню угоду про співпрацю між школою та комунальним позашкільним навчальним закладом «Мала академія наук учнівської молоді» Дніпропетровської обласної ради» і Придніпровською державною академією будівництва та архітектури. 

Життя не стоїть на місці і вже в січні 2020 року керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 10.11.2014  № 1287 «Про затвердження Положення про наукові товариства учнів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2014 р. за № 1495/26272, з метою виявлення, розвитку та підтримки обдарованої учнівської молоді, здібної до науково-дослідницької діяльності, підвищення престижу наукових знань та наукової творчості здійснено  реєстрацію наукового товариства учнів «Джерело» як філії Дніпропетровського відділення МАН України; затверджені установчі документи.

Згідно паспорта наукового товариства учнів частина здобувачів освіти (16/3)/10% є членами філії обласного відділення МАН України, яка функціонує на базі нашого навчального закладу (дані про чисельність за роками відображені у таблиці).

Навчальний рік

Слухачів МАН

Слухачів обласної Природничої школи

кількість

списки

результат

кількість

списки

результат

2017-2018

2

Бережна Алла

Рябовол Світлана

участь

1

Баштаненко Альона

ІІ

2018-2019

3

Бережна Алла

Рябовол Світлана

 

Маляр Аліна

участь в конкурсі-захисті

3

Дмитрієв Валентин

Маляр Аліна

Максимова Мілена

2019-2020

16 (3)

Дмитрієв Валентин

Маляр Аліна

 

Чайковська Анастасія

 

участь в конкурсі-захисті

3

Дмитрієв Валентин

Маляр Аліна

Максимова Мілена

2020-2021

12 (3)

Дмитрієв Валентин

Чайковська Анастасія

Пасько Оксана

участь в конкурсі-захисті

4

Лавріненко Олександр,

Кісурін Вадим, Пасько Оксана,

Скрипник Павло

 

2021-2022

12 (4)

Пасько Оксана

Баглай Станіслав

Любасенко Максим

Данильченко Юлія

 

8

Кісурін Вадим, Пасько Оксана,

Скрипник Павло,

Лавріненко Олександр,

Скрипник Єлизавета,

Пасько Маргарита,

Катранич Діана,

Єфімова Вікторія

 

Випускниця обласної Природничої школи 2018 року Баштаненко Альона успішно захистила свій дослідницький проект «Перспективи використання вертикального озеленення в рамках проекту «Шкільне подвір’я-дзеркало мого села» (ІІ місце), 2020 році – Максимова Мілена «Перспективи використання троянд в ландшафтному оформленні території навчального закладу в рамках проекту «Шкільне подвір’я – дзеркало мого села», ІІІ місце


Зведені дані про призові місця та кількість переможців за підсумками обласних та всеукраїнських конкурсів

Навчальний рік

Обласні конкурси

Результат

Всеукраїнські

Результат

1

2017-2018

Данильченко Юлія показала добрі результати на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край, моя земля» за напрямом «Експериментальна робота з біології, продуктивна праця та дослідницька робота в галузі сільського та лісового господарства» «Знаю, вмію, дію» (відзначена грамотою)

Активна участь

 

 

2

Баштаненко Альона успішно захистила свій дослідницький проект «Перспективи використання вертикального озеленення в рамках проекту «Шкільне подвір’я-дзеркало мого села» (ІІ місце).

ІІ місце

 

 

3

Чумаківська ЗОШ (гурток «Лілея» нагороджено Грамотою обласного еколого-натуралістичного центру за активну участь в обласному конкурсі з озеленення та благоустрою навчальних закладів області «Школа-мій рідний дім».

Активна участь

Данильченко Юлія - ІІІ місце у Всеукраїнській трудовій акції «Дослідницький марафон» (нагороджена Грамотою МОН, НЕНЦ). 

ІІІ місце

4

2018-2019

Данильченко Юлія показала добрі результати на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край, моя земля» за напрямом «Живи,Земле», ІІІ місце.

ІІІ місце

Учениця 10 класу Маляр Аліна учасниця Всеукраїнського фестивалю – конкурсу «SchoolArtFest-2019» (робота «Красу долоньками творімо, Планету для прийдешніх збережімо!»)

участь

5

Чумаківська ЗОШ (гурток «Юні квітникарі» нагороджено Грамотою обласного еколого-натуралістичного центру за ІІ місце в обласному конкурсі з озеленення та благоустрою навчальних закладів області «Школа-мій рідний дім»

ІІ місце

Учениця 10 класу Маляр Аліна учасниця Всеукраїнського конкурсу відеоробіт «Життя без сміття» – екологічний проект «Розкажу тобі еко-казку», проведеного Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» за підтримки ПМГ ГЕФ

участь

6

Конкурс «Краще творче учнівське об’єднання» гурток «Юні квітникарі»

ІІ місце

7

Конкурс виробничих аграрних об’єднань

ІІІ місце

8

2019-2020

 

 

Максимова Мілена – учасниця Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція»

Подяка НЕНЦ

9

Чумаківська ЗОШ (гурток «Юні квітникарі» нагороджено Грамотою обласного еколого-натуралістичного центру за ІІ місце в обласному конкурсі з озеленення та благоустрою навчальних закладів області «Школа-мій рідний дім»

ІІ місце

10

Участь в конкурсі виробничих аграрних об’єднань

Активна участь

11

конкурс «Краще творче учнівське об’єднання» гурток «Юні квітникарі»

участь

12

Гурток «Юні квітникарі» - ІІІ місце в обласному конкурсі юннатів, номінація «Живи,Земле!» (Напрям «Практична природоохоронна робота та екологія»

ІІІ місце

13

Маляр Аліна – участь в конкурсі – захисті науково-дослідницьких робіт

участь

14

Обласний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста»

Данильченко Юлія «Подорож Країною Юннатії-95 впродовж десятиліть»;

Єфімова Вікторія «Буяє барвами краса, яку самі зростили»

 

Активна участь

15

Максимова Мілена – учасниця обласного конкурсу «Новорічна композиція»

І місце

16

Баглай Владислав -  учасник обласного конкурсу «Новорічна композиція»

ІІІ місце

17

Єфімова Вікторія – переможець обласного (заочний) етапу Всеукраїнського Всеукраїнського конкурсу «Парки - легені міст і сіл» 

І місце

18

обласний етап Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля-наш спільний дім»

Активна участь

участь

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

конкурс-захист науково – дослідницьких робіт обласної Природничої школи учнівської молоді

1. Максимова Мілена, секція флористики та зеленої архітектури з роботою «Перспективи використання троянд в ландшафтному оформленні території навчального закладу в рамках проекту «Шкільне подвір’я – дзеркало мого села», ІІІ місце; 


2020-2021

 

 

 

21

 

Обласний етап Всеукраїнської акції «День натураліста»

ІІІ місце

 

 

22

Обласний конкурс юних натуралістів

ІІІ місце

 

 

23

Щорічний обласний конкурс з озеленення та благоустрою закладів освіти області «Школа – мій рідний дім»

ІІІ місце

 

 

24

Обласний (заочний) конкурс «Краще творче учнівське об’єднання еколого-натуралістичного профілю»

ІІ місце

 

 

25

Обласний етап Всеукраїнської природоохоронної акції «День зустрічі птахів» (заочно)

І місце

Всеукраїнський етап природоохоронної акції «День зустрічі птахів» (заочно)

І місце



26

Конкурс-захист проєктів з ландшафтного та інтер’єрного фітодизайну

ІІІ місце

 

 

27

Біологічний квест

ІІ місце

 

 

28

2021-2022

Щорічний обласний конкурс з озеленення та благоустрою навчальних закладів області «Школа - мій рідний дім»

І місце



 

 

29

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Цікава школа»

 


ІІІ місце

 

 

30

Біологічний квест

ІІ місце



 

 

 

 

 

 

 






Немає коментарів:

Дописати коментар